dissabte, 14 de març del 2015

PRESENTACIÓ

Hola a tothom!

1) Em dic Carme Càmara, tinc 32 anys, visc amb parella a Tona ( tot i que sóc de Sant Quirze de Besora) i tinc una petitona de 2 anys i una atra en camí! Normalment em connecto a casa, però a vegades si puc també ho faig des de l'escola.

2) Sóc mestra d'educació primària i tinc un màster de Pedagogia Terapèutica. Si tot va bé, espero que aquest sigui el meu últim o penúltim semestre a la UOC i que només em quedi fer les convalidacions i potser alguna optativa. Aquest semestre m'he matriculat del pràcticum II i d'aquesta assignatura.

3) Fa 8 cursos que faig de mestra i en fa 6 cursos que estic en una escola concertada molt a prop de casa, on estic molt bé, ja que tinc molt bones companyes i companys. També he fet classes particulars i he treballat en casals d'estiu.

4) Els treballs realitzat a la universitat i els de la UOC.

5)He fet algun curs d'informàtica, l'assignatura de Noves Tecnologies a la carrera ( ens van fer fer un Clic) i a l'escola també vam fer un curs de xtec.

6) Aprofundir en el coneixement de les TIC.

7) Intentaré aportar el que sàpiga i se'm demani!

8) A complir amb els objectius i activitats proposades i entregar-les al dia.

9) Els recursos i possibilitats diverses que ofereix.

10) El millor per als meus!

11) He canviat la pàgina principal i he posat cada assignatura d'un color i que es vegi tot de cada asignatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada